tirsdag 8. januar 2013

Farger: Gul, mint og lakserosa

Tallerken Mano - Pinner Åhlens

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår!
    fint!
    velkommen tilbake :)

    Du, hvordan festet du tråden på lampa på innlegget under her? Limte du eller knøt du på toppen? Jeg har lyst til å prøve :)

    SvarSlett
    Svar
    1. I lige måde =)
      Tråden har jeg bare snurret oppover og øket med høyden lik tråhøyden per runde (melkesyre i armene om du ikke skrur den ned fra taket...) Jeg har brukt tykt utvinnet garn. I bunnen tvinnet jeg meg over trådstarten, og på toppen knøt jeg to knuter og skar av tråden. Jeg laget en knute et par runder før toppe n og en helt på toppen, slik at den skal ha en sikkerhet om den skulle løsne. Jeg tror ikke den gjør det for tråden tover seg i seg selv. Jeg husker ikke hvilket garnmerke jeg brukte, men Drops Iglo er det samme. Lykke til :)

      Jeg har gjort dette en gang til etterpå, på en annen type lampe, skal få blogget den etterhvert.

      Slett
  2. Svar
    1. Takk! Det kan nok komme noen drypp i ny og ne fra meg ;)

      Slett