torsdag 16. september 2010

Høstfarger innendørs

Grønnsakslandet er knall orange – ikke av gullerøtter (som jeg kanskje skulle ønske), men av Ringblomst. Er veldig glad i den blomsten, fin farge og fasong – og superlett å dyrke. Blomsten minner meg om høsten, da jeg var liten blomstret den alltid når jeg skulle tilbake på skolen etter en suuuuuperlang sommerferie. Jeg tror feriene før var mye lenger enn nå, de må ha vart en liten evighet – minst.

Nå er noen av blomstene kommet inn i varmen, og høsten er for allvor i gang.



4 kommentarer:

  1. Knallfine blomster og så herlig å friske opp med inne når det begynner å gå mot haust. Sådde slike sjølv i år, for første gong. Kjempekjekt å plukke inn!

    Så koselig de har det i stua:) Likte godt putene i sofaen!

    Ha ein fin haustkveld!

    SvarSlett
  2. Utrolig mye høststemning i en bukett ringblomster :-) Plukket inn de siste fra hagen i dag, og nå lyser de opp her hos meg også. Kjempefint bilde fra stua di - mye herlig retro der.

    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  3. Så koselig!
    Og by the by, ELSKER de retroputene i sofaen der...Herlig herlig retro:)

    SvarSlett
  4. Oj, så fin sofakrok du har:-) Digger det fine rørospleddet ditt...jeg har det samme i grønt! Skal se meg litt videre rundt på den fine bloggen din...

    SvarSlett