torsdag 18. juni 2009

Dill dall på besøk =)

Det viser seg at Dilldall-Nina ikke bor så alt for langt unna meg, og i dag kom hun innom på et stoffbyttemøte=) Ei koselig dame det er lett å like! Vi byttet stoffer, jeg fikk dette oransje av henne og hun fikk noen turkise stoffer jeg har vist her tidligere av meg.

I kveld satte jeg i gang sengeprosjektet, hele senga er plukket fra hverandre og skal limes sammen bit for bit. Jeg tror den kommer til å bli hel igjen. Til slutt blir den nok malt opp igjen i hvitt, syntes det passer godt når det er en babyseng.

Takk for alle hyggelige kommentarer, og ja, jeg har kul på magen :D

2 kommentarer:

  1. Du store min, så moro at du er gravid. Kanskje det var derfor du har vært fraværende fra bloggen. Hmmmm. Nei, nå ble jeg glad på dine vegne. Er det førstemann?
    Ser ut som du kommer til å kose deg med puslerier rundt baby redet. Det er nesten sånn at jeg vil ha en baby til bare for å sysle med baby saker, men det var egentlig bare en tanke og ikke realitet. Jeg er ferdig med bebiser og har to stk. barn som jeg er forferdelig glad i, og det synes jeg holder. :))

    Ha en god helg du og kulen på magen. Klem Minmill

    SvarSlett
  2. grattis med kulemage!

    tror denne kulen har invadert halve blogglandia nå :)

    lille bebissen får ei flott seng å sove i.

    ønsker deg ei koselig helg med kula og han som har laga kula heheh

    SvarSlett