mandag 12. juli 2010

Giveaway

Jeg har gapt høøøyt over et syprosjekt. Stoffer er dratt utoverhele stua - og spisestua. Symaskinen står på kjøkkenet og strykebrettet står i gangen. Dette er et prosjekt som tar plass, tam tamtatamtamtataaaa, et dobbeltdynesengesett i lappeteknikk – utrolig hva som virker fornuftig i sommervarmen. Litt usikker på om jeg klarer å svelge det helt. I anledningen systoff-over-hele-huset lager jeg en liten giveaway. En bunke utvalgte stoffer er pent brettet sammen og venter på sin nye eier. Legg igjen en kommentar og du er med i trekningen. Linker du i tillegg fra din egen blogg med bildet under får du dobbelt opp med vinnerodds - si i fra i kommentarfeltet.



Hvis du er veldig glad i giveaways - jeg innrømmer at jeg er det. Så har du en gyllen mulighet på bloggen bloggiveaways, en oppsamlingsside for giveaways.

Med denne giveawayen kryper jeg inn i et lite sommerdvale – god sommer, vi blogges =)
Vinneren av giveawayen trekkes om to uker, dvs rundt den 25. juli.

176 kommentarer:

  1. Hej! Jag är jättegärna med i din give away! /Petra

    SvarSlett
  2. Hold da op, sikke et projekt. Glæder mig til at se det endelig resultat :)

    -Og fantastisk give away, må en dansker være med? I så fald er jeg det gerne, og linker også fra min blog!

    God sommerdvale :)

    SvarSlett
  3. hei jeg tar gjerne ett lodd ;)

    SvarSlett
  4. Wauw det lyder til at blive et stort projekt! Men flot skal det nok blive:) Jeg vil gerne være med på to lodder.
    Nyd sommeren (og projektet!)

    SvarSlett
  5. Du har en fantastisk skøn og inspirende blog, som jeg elsker at følge med på (og har lige købt gul maling)
    Jeg har linket og deltager med 2 lodder.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  6. Viss stoffene er like insprerende og fargerike som bloggen din, er det helt selvfølgelig at jeg skal være med i giveawayen din! :-) Jeg tar 2 lodd.

    Vh, Ingvild

    SvarSlett
  7. Så fine stoff, jeg slenger meg på med 2 lodd. ☺

    SvarSlett
  8. Men men men men, du bruker da ikke dobbeltdyne gjør du? Jeg er superduper med i trekningen om stoffer, hurra!

    Kaka

    SvarSlett
  9. Hei!!!

    Eg melde meg på giveaway'en din. Du har ein superblogg, kjekt å sjå ka du klare å trylle fram.

    Ha ein strålande sommar. Varme helsingar frå det kalde vestlandet :)

    SvarSlett
  10. Hei!!

    Eg vil gjerne delta i giveaway'en din. Er ny lesar av bloggen din, likar den so godt at eg er innom dagleg.

    Ha ein god sommar!!
    Varme helsingar frå kalde vestlandet ;)

    SvarSlett
  11. Jeg er spilleavhengig - på blogglotterigiweavaytrekninger... jeg er med! Og jeg dobler selvfølgelig sjansen med å linke!

    Lykke til med det enorme prosjeket ;-)

    SvarSlett
  12. PICK ME, PICK ME! Har akkurat satt i gang med diverse syprosjekter selv og trenger stoff :D

    God sommer!

    SvarSlett
  13. Jeg vil også bli med! 2 lodd på meg. Kjempefin blogg du har, masse fin inspirasjon :)

    SvarSlett
  14. ÅÅÅ jeg slenger meg på med 2 lodd:)
    ha en strålende kveld videre!
    (og lykke til med sy-prosjektet ditt;)

    SvarSlett
  15. Ett lodd til meg er du snill,
    og riktig god sommer!
    Gleder meg til å se teppe ferdig.
    Klem :O)

    SvarSlett
  16. Å så flink du er!! Holder på med et lite babylappeteppe jeg og synes det er en utfordring! Men så har jeg ikke sydd lenger enn siden påske da :)

    Super blogg! Jeg deltar med et lodd, men skal prøve å linke deg, så blir det to (aner ikke hvordan man gjør det, men her dr ing hjelper meg vel).

    God ferie!

    SvarSlett
  17. Giveaways er stas! Jeg er med. :)

    SvarSlett
  18. Oioioi for et prosjekt! Eg e sikker på at det blir veldig bra!

    Vil selvfølgelig verr med på GiveAwayen med 2 lodd. Skulle ønske eg kunne fått flere :-)

    SvarSlett
  19. Jeg er med, to lodd her! Gleder meg til å se dynetrekket ditt når du er ferdig :)

    SvarSlett
  20. Jeg vil også være med , takk!
    God sommer og LYKKE TIL med dynetrekket..pes..

    SvarSlett
  21. Jeg vil også være med i trekningen :) 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  22. 2 lodd på meg:) Og god sommer!

    SvarSlett
  23. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.er på leting over alt etter fine stoffer,..men det er vanskelig å komme over godbitene her øv erst i landsdelen.

    Mvh,Sissel.

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med i trekningen!

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Eg vil gjerne delta i din Give Away.
    Tar 2 lodd, for kommentar og link med bilde.


    Ha ein fin mandag. :)

    SvarSlett
  26. Åh, så spennendes! Jeg blir gjerne med på din gve away. 1 lodd på meg :)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  27. Hei:)
    Artig ! Jeg vil gjerne ha 2 lodd .
    Syns du har en superduper blogg ;)

    SvarSlett
  28. Ååååååå - fineste giveaway!! 2 lodd sporenstreks!

    SvarSlett
  29. Jeg blir med på to lodd. Har kjempelyst på fine stoffer :O)

    SvarSlett
  30. Hei. tar gjerne to lodd jeg:) Har selv startet et stort syprosjekt, og stoffene dine var jo så fine :)

    SvarSlett
  31. Hei. Liker bloggen din kjempegodt. Lykke til med prosjektet.

    Tar to lodd. takk, takk:)

    SvarSlett
  32. Heisan! Jeg tar ett lodd :-) Finfin blogg du har!

    SvarSlett
  33. Oj oj det er litt av et prosjekt ja, men blir sikkert kjempe fint når det blir ferdig...
    Klart jeg er med, 1 lodd til meg takk...
    klem victoria

    SvarSlett
  34. Jeg fortsetter å juli-stemme på deg - og så trekker jeg to lodd. Sukk. Jeg er jo i tilstanden at jeg nesten dreper for retrostoffer *S*. Tøff i trynet-utalelse - men jeg blir så glad av å se, ta på og bruke de ;). Lykke til med prosjektet ditt.

    Skal vi si at vi avtaler en date for deg og tulla hos meg - før du begynner å jobbe? (Jeg trenger alltid litt ryddepress). Sånn utpå høsten når hverdagen har begynte igjen? Da skal jeg i så fall servere deg bringebærboller ;).

    SvarSlett
  35. Jeg er gjerne med!! Tar 2 lodder og linker :) Elsker retrostoffer...

    SvarSlett
  36. Ja jag vill vara med =)
    En lott till mig.

    aina_persson@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Så spennende. Jeg er gjerne med, og har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/vinn-ty.html

    God sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  38. Jeg er også med!
    God sommer :)

    SvarSlett
  39. åh jeg er gjerne med. Ser ut som noen fantastiske stoffer. Om det er de vanlige reglene.. 2 lodd.

    SvarSlett
  40. Jeg er også med, 1 lod til mig.
    God sommer :-)

    SvarSlett
  41. Å, så kjekt! Jeg er med! Stoffsamlingen min kan aldri bli for stor:-) Jeg tar to lodd.

    SvarSlett
  42. Jeg vil også være med=) Kos deg i ferien!

    SvarSlett
  43. Inger Helen Versland13. juli 2010 kl. 13:26

    for aller første gang blir jeg også med på dette....skikkelig ny i leken, har ikke egen blogg en gang-enda;)En flott blogg du har:)

    SvarSlett
  44. Hei! Finfine stoffer! Er gjerne med og linker på bloggen min. Fortsatt fin ferie! :)

    SvarSlett
  45. Hurra! For en flott giveaway!
    Jeg tar gjerne i mot.
    I tillegg har jeg linka deg fra bloggen min.
    Takker samtidig for masse inspirasjon som har satt fart på interiørprosjektene hjemme hos meg:)

    SvarSlett
  46. Nydelige farger i syprosjektet ditt :) Jeg tar 2 lodd, da jeg linker til deg i bloggen min. Hilsen Agnethe

    SvarSlett
  47. Jeg tar ett lodd! Spennende :)

    SvarSlett
  48. Jeg er med:) Herlig prosjekt å sy dobbeltdydetrekk forresten!

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Og så utrolig artig ide å sy dynetrekk i lappeteknikk!!! Da vet jeg hva jeg skal gjøre med stoffene jeg har liggende ;)

    SvarSlett
  50. Skøn blog du har. Glæder mig til at følge med. Deltager gerne med to lodder :)

    SvarSlett
  51. Jeg vil veldig gjerne ha to lodd. :)

    SvarSlett
  52. Jeg prøver meg gjerne med ett lodd i kveld :)

    SvarSlett
  53. Hei
    Fantastisk flotte farger i stoffa dine. Synes du er tøff som syr så store tepper, eg har tenkt på det og, ja kanskje eg starter ein dag. Vil iallefall følge med på utviklinga på ditt
    Gina

    SvarSlett
  54. Det lyder som en stort, men også spændende projekt. Glæder mig til at se det færdige resultat.
    Og fin give away - jeg deltager gerne med to lodder.

    SvarSlett
  55. Jeg elsker også "giborter"!
    Blir nok bare et lodd,vet ikke helt hvordan jeg linker....
    God sommer :o)

    SvarSlett
  56. Hei!

    Gleder meg til å se teppet ferdig!

    Ett lodd til meg.

    Ønsker deg en riktig god sommer med mye inspirasjon!


    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  57. hold da op et stort projekt, bliver spændende at se det færdigt.

    jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Kh Sara

    SvarSlett
  58. To lodd til meg :-)

    Nå skal jeg snoke litt mer rundt på den fargerike bloggen din ;-) Ser ut til å være mye inspirasjon å hente :-)

    Busteklem

    SvarSlett
  59. Så flink du er. Teppet ser så fint ut!!

    Og det gjør stoffene også, så jeg tar ett lodd:)

    SvarSlett
  60. Wauw hvor en give away:)
    Jeg deltager med 2 lodder og glæder mig til at se dit tæppe blive færdigt

    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  61. Hei!
    Wow, for et prosjekt. Gler meg til å høre hvordan det går. Så flink du er.
    Jeg vil veldig gjerne være med på give-awayen din og trekker to lodd. Tusen takk, og lykke til med syprosjektet.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  62. For noen utrolig søte stoffer! Ser både lappetepper, forklekjoler og bukser til Gullet der :) Vil gjerne delta med 2 lodd.

    Takker samtidig for alle de inspirerende innleggene jeg har lest her det siste året. Og lykke til med dynetrekket!

    SvarSlett
  63. Heisan Rikke
    Glade retrostoffer; hvem kan motstå det...???
    Ikke jeg i hvertfall. Derfor hiver jeg meg med i trekningen din med et lodd fordi mine dataproblemer for tiden gjør slik at jeg ikke får lagt inn bilder osv. til en link.
    Teppet som ligger der på gulvet ser alldeles nydelig ut; delikat og sart. Det er lekkert med alle de lyse lappene innimellom, da kommer de fargespenstige så godt fram.
    Ha glade sommerdager!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  64. Hei! Eg vil gjerne vere med i trekninga! Nydelege stoff! Eitt lodd til meg.:)
    Helsing Kristin

    SvarSlett
  65. FOR en herlig premie og FOR en nydelig blogg!! Glad jeg fant deg! Har selvsagt stemt på deg:)

    2 lodd på meg!

    Ønsker deg en finfin dag, uke og sommer, og så krysser jeg fingrene for at DU vinner (og for at JEG vinner give awayen hihi).

    Klem Marianne

    SvarSlett
  66. Jeg elsker de flotte stoffene, så jeg er med! Jeg har herved to lodd i konkurransen! Nesten som på basar dette! :)

    Lenke til bloggartikkelen min: http://syklubben.wordpress.com/2010/07/14/giveaway-hos-fargesirkelen/

    SvarSlett
  67. Hei, dette var en kjekk blogg!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen, to lodd takk. Nå håper jeg på godt hell!

    SvarSlett
  68. Jeg vil også gjerne ha et lodd!

    Jeg liker bloggen din veldig godt, er innom flere ganger i uka for å se hva du blogger om. Har også stemt en del på deg i kåringen til Dagbladet ;)

    Gleder meg til å se dobbeldynetrekket ferdig!

    SvarSlett
  69. Jeg tar 2 lodd. Spennende!

    SvarSlett
  70. Har ingen blogg men blir gjerne med i trekningen.
    Veldig fin blogg.

    SvarSlett
  71. Eg vil veldig gjerne ha eit lodd! :)

    God onsdagskveld!

    SvarSlett
  72. 1 lodd her!:) God sommer!

    maya

    SvarSlett
  73. wow, sikke en dejlig blog du har! Jeg elsker man finder nye kreative mennesker ved disse give aways!
    Jeg er gerne med, med 2 lodder :)
    Kig evt forbi min side, jeg har ogsaa en fin give away der snart slutter!

    Lone

    SvarSlett
  74. Jeg er med!! Tar 2 lodd, jeg! ;-)

    God sommer!

    SvarSlett
  75. Jeg er gjerne med. Tar 2 lodd jeg også.
    God ferie!

    SvarSlett
  76. Hei! Du har riktig gitt deg ivei med et storprosjekt i sommervarmen;) Blir spennende å se resultat...
    Hilsen Irene uten blogg, et lodd da;)

    SvarSlett
  77. For en hærlig blogg. Dette er mitt første besøk, men absolutt ikke det siste. Har ikke egen blobb, så det blir 1 lodd.

    Hilsen Fama


    mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  78. Jeg er med, 1 lodd til meg!:)

    Charlotte (cmc@broadpark.no)

    SvarSlett
  79. Du er modig som legger ut på et slik kjempeprosjekt. Melder meg på givaway'en med et lodd :)

    SvarSlett
  80. Jeg blir gjerne med, et lodd til meg:)

    SvarSlett
  81. Jeg vil gjerne være med, ett lodd til meg :D Det ser ut som du har tatt på deg et monsterprosjekt ja! Men det blir sikkert fint når det blir ferdig :D

    SvarSlett
  82. Oi - sprekt prosjekt! To lodd til meg, takk. God sommer!

    SvarSlett
  83. Jag älskargiveaways jag med.... dessvärre har jag ingen tur men jag deltar ändå ;-) Håller förstås tummar och tår för att jag har tur denna gången.....

    Kramotten

    SvarSlett
  84. Åjj så fin blogg du har, og mange fine produkter! Elsker giveaway og blir gjerne med. Jeg kommenterer og legger link til giveawayen på min blogg for å dobble mine vinnersjanser;) Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  85. Jeg er med og linker! :) God sommer videre!

    SvarSlett
  86. Du har en fantastisk skøn og inspirende blog, som jeg elsker at følge med på.
    Jeg har linket og deltager med 2 lodder.
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  87. Jeg liker også give aways, og med så flott premie vil jeg så klart være med i trekningen.
    Ha en god sommer:)

    SvarSlett
  88. Så nydelige farger og blogg!

    jeg er med!
    Ha en fin sommer!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  89. Fantastiske fine stoff som jeg gjerne vil vinne. I`m in! (ett lodd) Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  90. For eit herleg prosjekt!

    EG vil gjerne vere med i trekninga om lekre stoff, og legg lenke med bilde hit frå bloggen min.:)

    Håpar du har gode sommardagar!
    Klem

    SvarSlett
  91. Hej - den håber jeg at vinde.
    tjek ud min give-away:=)Jeg linker til den...

    SvarSlett
  92. Jeg er med på to lodder:) Sikke fine stoffer.
    KH Puk

    SvarSlett
  93. Mmmm... Yes, please;-))) Jeg drømmer om late dager i solen på terrassen med symaskinen foran meg. Den lengter etter noe å gjøre på. To lodd til meg, takk;-))

    SvarSlett
  94. Ohh! Herlige stoffer jeg mer enn gjerne vil prøve to sjanser på. :)

    Hehe.. Kjenner igjen rotehuset når stoffene flagrer, og trådene kryper. Ops.. Der snublet mannen i en tråd, og hunden fant en knappenål. "Neeei! Ikke spise!" ;)

    SvarSlett
  95. Spennende giveaway ;) Må være med på denne!
    Tar to lodd jeg, skriver her og bilde med link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  96. Flott teppe du har begynt på!! Flotte sommerlige farger.
    Jeg blir gjerne med på din give away.
    Ønsker deg gode sommerdager.

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  97. Superfin blogg!!!
    Jeg er med!
    God sommer!
    Jannicke :)

    SvarSlett
  98. Hei! Jeg digger fargene på både hjem, blogg og stoff. Bloggen din inspirerer meg og jeg har selvfølgelig stemt på deg :). Heia heia! Jeg er forøvrig i sluttfasen på et lignende prosjekt, dog til en juniordyne ;).
    Jeg tar gjerne to lodd, og håper jeg er den heldige.
    GOD sommer!

    SvarSlett
  99. Jeg er med :-)) Ønkser deg en fortryllende sommer!

    SvarSlett
  100. Åh, så spanande!
    Vil også gjerne vere med!
    God sommar!

    SvarSlett
  101. Ok, dette er en sånn 'bare-MÅ-være-med-på-give-away'
    Hiver meg inn i kampen med ett lodd, og krysser fingrene!
    Dessuten har du en fiiiin blogg! Klem Borghild:)

    SvarSlett
  102. Denne må jeg bare være med på! Kjempefin blogg du har, og utrolig flott prosjekt du har satt i gang med:)
    Ha en fortsatt fin sommer!

    1 lodd til kristinereigstad@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Oioioi, det dynetrekket gleder jeg meg til å se ferdig! Og siden jeg elsker tanken på å vinne "ukjente" stoffbiter blir jeg med med 2 lodd, selvfølgelig.

    SvarSlett
  104. Vinner GJERNE! lykke til med syprosjeket :)

    SvarSlett
  105. Første gangen jeg er inne på bloggen din, og så inspirerende den var!!
    Jeg vil gjerne være med på 2 lodd :)

    SvarSlett
  106. Chanserna är ju inte så stora, men om jag inte försöker lär jag ju inte vinna ;-)

    SvarSlett
  107. for en herlig blogg du har! er gjerne med på give away! Lillis

    SvarSlett
  108. Jeg må da are være med i denne give away, håber et ok. selvom jeg er fra Danmark. ;-)

    SvarSlett
  109. Jeg linker fra min egen blog, så det er vist 2 lodder :-)

    Men ja, jeg har det som dig, er vild med give aways :-)

    SvarSlett
  110. Jeg vil osse gerne være med på to lodder :)

    SvarSlett
  111. I´m all in - 2 lodder mange tak:O)
    Har lige opdaget din blog - og hvor er den bare SKØN - Du er vist lige så lykkelig glad for farver som jeg er :O)

    /Fruea.dk

    SvarSlett
  112. 2 lodder herfra... Virkeligt fine stoffer.. Krydser da lige fingre... :)

    SvarSlett
  113. Jeg prøver lykke og håber jeg vinder

    SvarSlett
  114. hej sikke en fin giveaway, jeg vil gerne være med med 2 lodder

    SvarSlett
  115. SÅ fint!
    Jeg vil også gerne være med:)
    God SOmmer,
    Camilla

    SvarSlett
  116. oioioi, så masse flott stoff :) Dette vil eg gjerne vere med å konkurrere om! Tar to lodd.

    SvarSlett
  117. Hvem vil ikke være med i trekningen av slike fantastiske stoffer? den som vinner vil bli veldig lykkelig. Hiver meg på jeg også:-)

    SvarSlett
  118. Jeg er med på din flotte Give away og har selvfølgelig lagt link til den i sidebaren:). Håper vinnerlykken er med meg!!

    SvarSlett
  119. spennende prosjekt du holder på med!! jeg vil gjærne være med på din give away så jeg klarte til slutt å lage en link med bilde fra min blogg! weee lærte noe nytt der etter mye bal hehehe:)
    Lykke til med prosjektet og god sommer!

    SvarSlett
  120. Her var det mye flott, ja!
    Hiver meg på med 2 lodd :)

    God sommer!

    SvarSlett
  121. For et prosjekt! Skal si du er god! Jeg hiver meg på med et lodd jeg! ;) Så krysser jeg fingrene!

    SvarSlett
  122. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlett
  123. Hei! Så herlig! Jeg er med med 2 lodd. Jeg har lyst på fine stoffer!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  124. 2 lodd t meg takk:)kjempekjekke blogg!:))

    SvarSlett
  125. Fin fin give away.. jeg er med på 1 lod ;)

    SvarSlett
  126. Oi! Så fine stoffer! Jeg trekker et lodd og krysser fingrene.....
    vetelena1@hotmail.com

    SvarSlett
  127. WooooW!!!!!! I'm in med ett lodd!!

    x x x Susi

    SvarSlett
  128. Eg er gjerne med på giveawayen:)

    Høyrest ut som eit spennande prosjekt du har! Eg er sjølv i startfasen på eit lappeteppe til dobbelseng, veldig kjekt, men ja, det tar plass!! :)

    SvarSlett
  129. Så spennende! Jeg blir gjerne med på din give away:)

    SvarSlett
  130. Jeg er med og tar to lodd !!

    SvarSlett
  131. Jeg er med!!! Alltid morro med giveaways:)

    SvarSlett
  132. flotte stoffer, jeg vill vaere med.

    SvarSlett
  133. Fine stoffene! Jeg tar to lodd :-)

    SvarSlett
  134. jeg er gjerne med!! 1 lodd til meg :)

    sommerhilsen fra gunnhild

    SvarSlett
  135. Dette vil jeg også være med på! 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  136. Jeg vil meget gerne med være på 2 lodder:-)

    SvarSlett
  137. Sikke et lækkert projekt du har kastet dig ud i! Selvom det tager lang tid, så er det bare det hele værd i den sidste ende! :D Glæder mig til at se resultatet af dine anstrengelser!
    Vil meget gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlett
  138. Tak for kigget - vil rigtig gerne være med her:)

    Hilsen
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlett
  139. Hei!
    Eg vil gjerne vere med, eit lodd til meg:-)

    SvarSlett
  140. Oh, hurra! Jeg vil selvsagt være med på giveaway :) Flott blogg du har!

    SvarSlett
  141. Jeg blir gjerne med:D Flott giveaway!

    tlillela@online.no

    SvarSlett
  142. Sikke en vældig fin give away - jeg har desværre ingen blog selv, men jeg vil meget gerne være med på et enkelt lod.
    Min mail er kim0704@webspeed.dk
    Mange hilsner fra
    Malene

    SvarSlett
  143. Waw!!
    Jeg vil meget, meget gerne være med! Sikke en skøn give away! Og tak for linket til give away siden.
    2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlett
  144. Å jajaja :) Jeg er med!
    Er fortsatt fersk i blogge-gamet, så noe bilde får jeg dessverre ikke lagt til, men jeg skal alltids linke til siden din :)
    Så da håper jeg det regner som 2 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  145. Eg vil gjerne vere med, og tar to lodd:)

    SvarSlett
  146. Jeg vil gjerne være med.
    Tar 1. lodd.
    Forsatt god sommer:)

    SvarSlett
  147. :) 2 lodd!

    Spennende med lappeteppeprosjektet ditt! Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  148. oh la laaaa det bliver smukt det du har har gang i.

    og jeg vil da gerne være med i din give away med et lod!

    malle

    SvarSlett
  149. Jeg blir veldig gjerne med! :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  150. Smukke tekstiler - jeg må da også lige prøve lykken herinde. Et lod til mig tak - og så vil jeg ellers fluks tilmeld emig som fast læser og glæde mig til at følge bloggen fremover :)

    KH Helle

    SvarSlett
  151. Ja, det er noget af et projekt du har kastet dig ud i! Skøn blog du har og sikke en dejlig giveaway - er med på 1 lod ;-)

    SvarSlett
  152. Thank you for the chance to get a giveaway. I like your things and your blog ver much!

    SvarSlett
  153. Hvor er det bare en skøn blog - har slet ikke set den før... Jeg vil gerne bede om 1 lod.

    MVH Rebekka

    SvarSlett
  154. Nej, hvor fint - 2 lodder fra mig.

    SvarSlett
  155. Uh... en dejlig giveaway! Håber sådan at jeg er heldig ;-)
    Jeg linker - er det 2 lodder så?

    Kram og god sommer fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlett
  156. Her på falderebet vil jeg gerne være med på to lodder. Skøn give away! Måske er man heldig?

    SvarSlett
  157. Ejjj jeg havde helt glemt at svare. Jeg håber jeg kan nå at være med :D
    Tak for en dejlig blog :)

    SvarSlett
  158. Heihei, jeg slenger meg på i siste liten:)

    Klem line

    SvarSlett
  159. -og enda en i siste liten :) Hvem vet? Kanskje jeg er den heldige :) Fortsatt god sommer! Mari :)

    SvarSlett
  160. En til!!! Jeg vil også være med!
    Flott blogg og flott premie

    SvarSlett
  161. Hej! Jag vill gärna vara med i din give away! Är ett stort fan av din fina blogg :)

    SvarSlett
  162. Give away er fantastisk. Count me in ;O)
    Kan være jeg er heldig ;) hvis jeg kan nå det ;O)
    Kh. susan

    SvarSlett
  163. jeg vil meget gerne være med på andenpræmien også :o)

    SvarSlett
  164. Oioi, siste liten! Vil jo være med i trekninga av sånn finfin premie:)
    Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  165. Nett i siste liten her også, eg vil også vere med i trekninga! Hurra!

    SvarSlett
  166. Jeg vil veldig gjerne være med og trekker ett lodd i siste liten!

    SvarSlett
  167. herman instefjord25. juli 2010 kl. 20:57

    jeg vil gjerne være med i trekninga

    SvarSlett
  168. Åååå, jeg elsker retro stoffer :)
    Da skal jeg sy masse fint og legge ut bilder :)
    Krysser fringre og tær.
    Ha en forts fin sommer!

    Hilsen Kirsti Granhus (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  169. HOPP

    Er det for sent?
    Det er vel det samme, for du har en finfin blogg uansett :)
    Linker til deg fra min jeg :D

    Hilsen VaniljeHuldra

    SvarSlett
  170. hei! åj, for noen skatter! jeg vil gjerne være med!
    Charlotte

    SvarSlett