onsdag 28. juli 2010

Superkilta sjefsstol

Gul og svart pute fra Åhlens, grøne puter selvsydde og stol fra loppis.


Tenk å få ha en kontorstol som faktisk er merket med sjefsstol. Da er man nok sjefen over alle sjefer - hvertfall så lenge man sitter i stolen.

Superkilta sjefsstol:
Sete med karm ekspandert styrenplast
Understell med fire ben forkrommet stålrør
Formstøpt stopping
Trekk i vevet ull
Design; Interiørarkitekt S.I.O, Olli Mannermaa
Produsent; Martela Oy, Helsinki

Hvor jeg fant stolen? I et rotete loppis langt oppe i skogen i Nord-Odal.
Hva jeg skal bruke den til? Tja... kanskje være sjef – eller bare sitte i den med hekletøyet.

14 kommentarer:

  1. Det var litt av et kupp! Lekker stol i flott design! Det varer helsigvis ikke så lenge før korpsene starter opp med loppesesongen igjen og jeg gleder meg som en unge :))
    Ha en fortsatt fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Ja, vi kan satse på en sydag i høst. Koselig. Jeg har som regel bare avtaler en dag i uka - og sånn litt avhengig av at ettermiddagslogistikken passer - så er jeg klar som et egg. Litt sånn basic klessøm? Barnetøy? Er det det du tenker på. Lappesøm kan du jo ;). Vi kan jo finne fram til noe vi kan sy et eksemplar av hver - sånn parallellt? Kult. Da har jeg noe glede meg til i høst også.

    SvarSlett
  3. Jo - og så lager vi et sånn skikkelig superidyll-bloggeinnlegg *S*.

    SvarSlett
  4. Skøn stol, specielt med alle de skønne puder
    du har fotograferet den sammen med!
    stine:)
    P.S. Dejlig blog du har

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Herlig stol ;)Fintbilde ,så likte jeg putene så godt !
    Nå blir du Sjef ja ;)

    SvarSlett
  6. Kul stol! Ser ut til at den vil passe inn i ditt fargerike og freshe hjem :o)

    SvarSlett
  7. Stilig stol, og så kult bilde med de flotte putene:)

    SvarSlett
  8. Kul stol og kule puter, lucky you!

    SvarSlett
  9. Kjempestilig stol, fint å ha et sted der man kan sitte og være sjef av og til.. ;)
    Og kule puter, de grønne var kjempefine!

    SvarSlett
  10. Dritkuul, et brakfunn spør du meg!Det er sånt man bare drømmer om å finne på loppis.Fullklaff på både form og farge:)

    SvarSlett
  11. Tuuuusen takk for den fine pakken! :) Så mye fint! Har nettopp blogget om den ;)

    Klem

    SvarSlett
  12. Heisann!

    Tøffe bilder!
    Eg har fire like Kiltastolar, som eg skal selge, viss du skulle vere interessert..:-)

    SvarSlett
  13. Fin farge på stolen *love it* :)

    SvarSlett