tirsdag 27. oktober 2009

Modifisert Ikea

Da jeg blandet min egen blåfarge ble det naturlig nok mye mer maling enn det jeg trengte. Det fikk arkivskoffen Jonas fra Ikea dra nytte av. Denne sto tidligere på konteret, men ettersom det er blitt barnerom måtte den få komme ut i stuen – og da måtte det noen små tilpasninger til :D Nå mangler bare nye knotter. Lampen fra Belid er funnet i en container på resurkuleringsstasjonen, stolen like så og putetrekket er fra loppis. Bildet er kjøpt av en kunstner på Cuba.

Lyst på inspirasjon til hva du kan gjøre med dine Ikea møbler? Sjekk ut Ikea hacker.



10 kommentarer:

  1. Så stilig den ble :-) Lur idè.

    SvarSlett
  2. Den blåfargen er så fin:) En kjempefin "krok" du har laget

    SvarSlett
  3. Takker for titten på bloggen her og ønsker deg en fin kveld, det lille som er igjen av den.

    SvarSlett
  4. Det ble et helt annet møbel da du fikk malt den! Herlig blåfarge!!! Jeg sluker alle innlegg hvor folk maler ting i omtrent den fargen. Er inne i en periode igjen hvor jeg har lyst til å male et par gamle møbler..
    Tenk at du fant den lampe i en container..Jeg slutter aldri å forbauses over alt folk kaster fra seg. men heldig for oss som finner sånt selvfølgelig ;)vedder på at du var rimelig fornøyd da du fant den :))
    Klem fra Kardemomme

    SvarSlett
  5. Nei så fint! Du har ein utruleg fin blogg må eg sei. Pleier å følga med, men eg er ikkje flink til å kommentera :) Blir inspirert av deg.

    SvarSlett
  6. ble straks et mye mere spennende og personlig møbel med en gang! kreativ du :)

    SvarSlett
  7. dette ble veeeldig bra! syns å huske bildet fra tidligere - fin historie:) blir fint å se med knotter på, men allerede nå er det jo blitt et helt nytt møbel!

    SvarSlett
  8. Kjempefint bilde. Likte godt forvandlingen.
    Håper det går fint med deg kjære du.
    Klem
    Drops

    SvarSlett
  9. det ble jo en helt ny møbel! Likte kombinasjonen med lampa, put og bildet også! Bra jobba:)
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  10. Pussa og grunna du den først og så malte med oljemaling? God idé! jeg har noen lignende som jeg ikke elsker i sin opprinnelige farge..

    SvarSlett