fredag 19. februar 2010

Back on track

Englandsturen er (forlengst) ferdig og vi er hjemme i snøen igjen. Borte bra med hjemme best=) Brighton skuffet overhode ikke! Det var en så koselig og innholdsrik by at jeg drister med til å anbefalle denne byen fremfor London. Spesielt om du er ute etter noe litt annerleds og skal rekke over mye på få dager. Området North Lane var proppet med små uanhengige butikker. Den ene mer alternativ enn den andre - om det hadde dukket opp en kjedebutikk i dette området så hadde det vært den som var annerledes.

Med barnevogn, baby og fult bleiepikkpakk ble kameraet ekskludert, iPhone måtte gjøre jobben - resultatene er så som så. Jeg kunne tatt bilder av hver eneste butikk, her er noen av godbitene.









Gjett om jeg hadde lyst til å kjøpe dette servicet til 21£, men frakt hjem la hele kjøpet på is.

8 kommentarer:

  1. Oj så masse fint! Fikk lyst til å reise dit:)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant Brighton er koslig.. :) Jeg var der første gang for 13 år siden. Shoppingen var bra den gangen og, selv om det ikke var de vi 17 år gamle jenter tenkte mest på den gangen. hihi Fine bilder!

    SvarSlett
  3. Ja takk. Jeg tar gjerne en tur dit! Og da håper jeg at serviset fremdeles er der, for det var akkurat sånt jeg ønsker meg...

    SvarSlett
  4. for ett mekka :) lommeboka hadde fått svidd der var det meg :)

    SvarSlett
  5. Elsker brighton- spesielt bruktbutikkene fullpakket av retro/hippi ting :-)

    Flotte bilder... vil tilbake til england jeg ooooog ;-)

    Ha en god helg videre.. klemmer fra Wien

    SvarSlett
  6. I juni skal jeg følge minidatter på korpstur til Brighton - nå gleder jeg meg enda mer!

    SvarSlett
  7. hei hei!
    åå det er det verste. Å finne billige, stilige ting på reiser som man ikke får med seg hjem :)
    Det må jo ha vært et shopping mekka! :)

    SvarSlett