mandag 1. februar 2010

Tomatsuppekunst



Nok et Andy Warhol innlegg – jeg kan nok aldri få nok. Disse to bildene ble kjøpt på Washington National Gallery i Washington. Bildet er tatt i en mellomgang i leiligheten, rommet egner seg ikke til stort annet enn gjennomgang, så da blir veggplassen viet til bilder. På motsatt vegg henger Marilyn, hun har jeg fotografert i tidligere innlegg.

Bildet viser det ikke så godt, men nederste delen av soveromsvinduene er frostet. Genialt i forhold til å beholde lyset i vinduer der det er mye innsyn. Jeg syntes det er så trist med vinduer der gardinene eller persiennene alltid er igjen. Foliene er kjøpt på Ikea for en veldig billig penge.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, også er det så koselig med alle de nye leserene=)

6 kommentarer:

  1. Eg er ny lesar, og så blir eg så ordentlig glad av alle fargane dine! Heilt i mi gate:)

    SvarSlett
  2. åå, spennende rom jeg skimter i bakgrunnen der..Stolen og tallerkenhyllen i orange gav meg hjertebank..Dette rommet vil jeg se mer av:)
    Skjønn krakk i nydelig farge også:)

    Og så klart..Råkule bilder i en råkul leilighet;)

    SvarSlett
  3. elsker bildene til warhol, kunne godt tenkt meg hele serien til det øverste bildet der :D fra før av har jeg en oransje variant av marilyn i stuen min :)

    SvarSlett
  4. hvorfor har jeg ikke funnet frem hit før? Så mange fine farger!! :D hææææærlig ;)

    Hilsen Skattejeger`n

    SvarSlett
  5. Så fin ein blogg du har! Fyrste gongen min her, men eg kjem igjen! Ser ut til at du er minst like fargegalen som meg..;-)

    SvarSlett
  6. Veldig kjekt med Andy Warhol! Liker humoren og ironien i bildene hans. Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett