tirsdag 23. februar 2010

Tusen takk og vær så god

Tusen takk for awardene jeg har fått den siste mnd, det er så hyggelig! Jeg kan se av statestikken at jeg har endel lesere på bloggen min, men det er noe ekstra når jeg får awarder fra lesere som liker bloggen min ekstra godt. Det inspirerer til å fortsette! Så igjen, tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger :D

Som en ekstra takk har jeg designet en ny award, som jeg velger å gi til følgende skribenter som jeg føler fortjener en liten påskjønnelse for herlige blogger:

Smilerynker
Briggs Lekehus
Huset ved bekken
Kasparas Regnbue
Miss handy

Bruk gjerne awarden videre, gi den til en blogg som får deg til å smile, le, himle med øynene eller smelte av misunnelighet! Awarden finnes i tre størrelser.

125x125 px


200x200 px


350x350 px

7 kommentarer:

  1. hehe..ser vaskepoenget ditt mht speil:-)

    og hurra hurra! En Rikkedesignet award! Denne henger høyt! Tuusen takk:-) You made my day!

    Hatt en fin tur forresten?

    SvarSlett
  2. Wow vilken läcker Kreativ blogger-logo du gjort! Den påminner lite om svenska majblommor och de är ju så fina... :)

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Da skal jeg jobbe hardet med min blogg så kanskje jeg fortjener en en vakker dag...:)

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk for awarden!!! Det betyr veldig mye for meg at du vil gi den til akkurat meg!!:) :)
    Du har en flott blogg som det alltid er like spennende og kjekt å titte innom! Dette setter jeg virkelig høyt! Kjempeglad:)
    Ha en superduper uke!!!

    SvarSlett
  5. Flott og fargerik award! Skikkelig eye-candy, og sikkert kjempegøy å ha fått. :)

    Takker for tipset til kreative bloggere, så nå må jeg jo så absolutt inn og titte hos alle sammen. =D

    SvarSlett
  6. Hei hei, og tusen hjertelig takk for awarden :) Eg blir alltid superglad over awardar, mne er elendig på å gje dei vidare. Tusen takk igjen. Heier på deg i Dagbladet ;) Klem frå Lindapinda

    SvarSlett