fredag 9. januar 2009

Postkassefest!

Elle interiør, Rom 123 og Snitt på en og samme dag. I tillegg var det tre pakker jeg hadde bestillt med stoff, og julegaven fra kjæresten min. En splitter ny Singer 7463 symaskin!!!

Satt en hel kveld på Etsy, og bestillte dette fra From Japan With Love, Alice i eventyrland, et blomster stoff og eplebånd. Gult stoff fra Volksfaden, som jeg egenlig trodde skulle være sennepsgult. Hadde egenlig en plan for stoffet, men siden det var så gilt i fargen må jeg finne et nytt prosjekt for det. Men det skal nok la seg gjøre=)

Det var en pakke til som det ikke var plass til i postkassa, gleder meg til å hente den på posten i morgen, dette er nesten som julaften på nytt:D





13 kommentarer:

  1. wow hvilken dag for deg=)
    Jeg sitter å leser ditt innlegg om de fine bladene du har fått i posten. (er på besøk så jeg har ikke fått sett i de ennå)..Jeg abbonerer også på to av de. Men bladet snitt? har jeg aldri hørt om. Hva er det?
    Nina

    SvarSlett
  2. Så masse fint du har kjøpt deg. Og så gøy med ny maskin :)
    Spennende å se hva du tryller frem med den...
    Ha en fabelaktig flott helg
    *Siv*

    SvarSlett
  3. For en dag! :) Så mye flott!
    Godt å høre at rom123 er ute med nytt blad,
    jeg føler jeg har ventet i en evighet! :)

    Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  4. oj! det var litt av en start på helga :) Da har du nok å henge fingrene i!

    God helg!

    SvarSlett
  5. Heldige deg! Og nydelig stoff! Klem

    SvarSlett
  6. Å, heldiggrisen. Pakker i posten er gøy! Og så den gleden når blad man abonnerer på ligger i postkassa! En helt vanlig dag blir fantastisk, hihi.
    Rom123 har kommet til dere abonnenter...hmm, det betyr vel at det havner i butikkene snart...

    Maya

    SvarSlett
  7. What a day! En postkasse full av overraskelser!:) Fikk faktisk samme symaskinen til jul selv. Moro! Kjempefine stoffer du har bestilt også!

    Good night:)

    SvarSlett
  8. Noen dager er bare helt toppers på alle mulige måter og du hadde tydeligvis en sånn dag i går!! :) Heldiggris som har fått ny symaskin..
    Min er omtrent 100 år og jeg ønsker meg en ny..Ikke at jeg er så flink til å sy men noen maskiner gjør jo nesten jobben for en og det er akkurat hva jeg trenger ;)
    Vil ha en som syr lappetepper og applikerer..
    Bladene har jeg også kjøpt, untatt Snitt som jeg ikke har sett eller hørt om men skal ta meg en titt når jeg ser det..Nydelig stoff fra Volksfaden også..Hilsen kardemomme :)

    SvarSlett
  9. Hei! Har en utfordring til deg! Bare får å se den fine skjenken igjen vettu:-)

    SvarSlett
  10. Hei på deg. Du er en heldiggris i dag. Kan se for meg hvordan du har det. Tenker du sitter med beina på bordet og leser blader, eller at du sitter foran ny symaskinen med ny stoffene og syr. Am I right. Snitt, er det et syblad eller? Har ikke hørt om det før.
    Kos deg i lykkerusen...

    SvarSlett
  11. Herlig blogg du har! :-) Det stoffet var bare helt fantastisk kuult!

    Ha en fin dag ;-)

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelige kommentarer! Har ikke testet ut symaskinen enda, veldig synd, men jeg er på en heklebølge jeg må ri fullt ut. Snitt er et Norsk blad for visuell kommmunikasjon.

    SvarSlett